Info

W tym miejscu dowiedziecie się, jak składać zamówienia, jak wygląda jego realizacja oraz wszystko co jest związane z kupowaniem 🙂

Jak zamawiać produkty?

Na obecną chwilę produkty można zamawiać telefonicznie, na czacie, mailowe bądź poprzez formularz zgłoszeniowy.

Wszystkie zaprezentowane produkty są tworzone na indywidualne zamówienie, każda z zaprezentowanych rzeczy może być w innym kolorze niż na zdjęciu lub w innym rozmiarze – wedle Waszego zamysłu, koncepcji i potrzeb.

W związku z tym bezpośredni kontakt z Wami jest tutaj bardzo ważny. Pragnę abyście byli zadowoleni … Ba! Zachwyceni z otrzymanych rzeczy, a to jest możliwe tylko po uważnym dialogu, abym mogła dobrze zrozumieć Wasze życzenia.

 

Zamówienia – krok po kroku

Krok 1 – Wybierz interesujący Cię produkt z Oferty

Krok 2 – Złóż zamówienie: 

  • poprzez formularz zgłoszeniowy na którym wpisz wybrany przez Ciebie produkt oraz pozostałe szczegóły.
  • mailowo na adres: katarzynadewald@gmail.com
  • na czacie
  • lub zadzwoń na numer 665 251 312 i złóż zamówienie bezpośrednio u mnie 🙂

Krok 3 – Po złożeniu zamówienia skontaktuję się z Tobą w celu potwierdzenia go, sfinalizowania płatności oraz omówienia formy dostawy.

Krok 4 – Po zaksięgowaniu płatności rozpoczynam realizację zamówienia. 

Realizacja

Jak już wyżej wspomniałam, każde zamówienie jest tworzone osobno i specjalnie dla Klienta, dlatego standardowy czas realizacji wynosi od 3 do 21 dni roboczych. Jeżeli zależy Ci na szybszej realizacji proszę o taką informację podczas składania zamówienia, a ja dołożę wszelkich starań aby dotarł on do Ciebie na wyznaczony dzień 🙂

Płatności & Dostawa

Płatności można dokonać przelewem bankowym.
Po potwierdzeniu zamówienia przesyłam drogą mailową wszystkie dane do przelewu.

Forma dostawy zależy od Ciebie. Może się ona odbyć w preferowany przez Ciebie sposób 🙂

  • Poczta Polska w cenie 15 zł.
  • Dowolnie wybrana przez Ciebie firma kurierska w cenie od 15zł do 20 zł. 
  • InPost w cenie 12 zł.
Przy zamówieniach powyżej 250 zł. dostawa jest darmowa.

 

Kiedy reklamacja, a kiedy zwrot???

Każdemu konsumentowi – co do zasady przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej na odległość

umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając oświadczenie
o odstąpieniu od umowy
 np. poprzez wiadomość e-mail
przesłaną na adres: katarzynadewald@gmail.com

Zwracaną rzecz zwróć do nas
niezwłocznie na adres: ul. 
St. Kazury 14/97 ; 02-795 Warszawa , jednak nie później
niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14
dni
.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc
    zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub
    wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia
    umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatność, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych
w regulaminie zostanie Ci zwrócona niezwłocznie, jednak nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od
umowy.

Płatność do Ciebie może zostać wstrzymana do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które
zdarzenie nastąpi wcześniej.

 
 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. 

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: katarzynadewald@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. St. Kazury 14/97 ; 02-795 Warszawa .

Reklamowany towar należy wysłać na ten sam adres, co reklamację.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadam względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.